julie's FotoPage

By: julie beezee

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Wednesday, 5-Mar-2008 18:23 Email | Share | | Bookmark
Tengah gila cupcakes

 
 
 
sekarang ni dapat hobi baru yang tak terkawal dah...hari2 nak deco cupcakes...saje je nak pelbagaikan deco...mana tau satu hari nanti boleh buat bisnes macam sifu tu...InsyaAllah...
hehehe,yg kesian nya kat anak kecik tu....kalau dia dah fed up sangat, dia meraung je kuat2...time tu nak tak nak kene berentilah jugak...dia tido sambung lah balik...
ni testing terbaru...saje je buat bg kat jiran2...pelik gak diaorg tiba2 je bg kek...promo lah tu...





[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net